INNOVATION PLATFORM FOR REFORMS

The Ukrainians, Nimses та інші: чи мають майбутнє українські розробки

31:07:2017 23:07:14

Заборона на державному рівні “Яндекс”, “Вконтакте” та “Одноклассники” розправила плечі українським розробникам та патріотам. Дехто вирішив, що це – їхній зоряний час здивувати світ власними розробками. На жаль, вибух патріотизму на цьому тлі також став транспортом для “дутих” проектів, які прагнуть заробити на нових правилах і тенденціях українського інтернету.

Журналісти сайту “24” шукали відповіді на те, чи зможуть українські розробники написати, розкрутити та підтримувати програми для спілкування у мережі. Чи можливий їхній глобальний успіх, чи навпаки є загрози пошитися у дурні, мріючи про вітчизняні соцмережі та месенджери.

Санкції проти російських IT-компаній стали найбільшим поштовхом для змін в українському інтернеті.

Так, за дослідженням Factum Group, з п’ятірки традиційних лідерів за охопленням аудиторії Інтернету випали – “ВКонтакте”, “Одноклассники”, Мейл.ру.

Facebook і Google швидко заповнили собою цю прогалину, вийшовши в лідери за відвідуваністю в Україні.

Українські розробки і додатки

За останній час виплеснувся калейдоскоп українських проектів, які пропонують аудиторії поглибше заховати у нетрі вашого телефону WhatsAPP, Facebook і Telegram.

В українській соцмережі The Ukrainians звітують, що за свою невелику історію, вона вже має близько 300 тисяч користувачів. Акції на підтримку мережі збирають десятки позитивних відгуків та “лайків”, щоправда поки що лише у Facebook.

Веб-сайт Similarweb, що рахує відвідуваність сайтів показує, що на The Ukrainians щоденно у червні заходили не менше 100 тисяч користувачів. Проект стартував за грантові кошти з Канади.

Якщо The Ukrainians орієнтований на українську аудиторію, то у наступній розробці, що виокремлюється з-поміж інших, наші співвітчизники з Nimses мріють про світовий розмах.

Nimses об’єднує в собі соцмережу і можливість здійснювати платежі та купівлю товарів. Ідея цікава ще й тим, що додаток фіксує проведений у ньому час, трансформуючи його у внутрішню валюту – “німи”.

Представник стартапу Єгор Охотніков розповів “24”, що незабаром вони запускають опцію Nimses Goods. Це дозволить користувачам поїсти, вдягнутися, сходити в кіно, злітати в іншу країну – усе за “німи”. Попри мрії про світове визнання, засновники скромно стверджують, що Nimses є філантропічним проектом і коштів у найближчій перспективі – не принесе.

Взялися українці також за розробку месенджерів. Наразі тестуються FirstMessenger та Numberz. Поки що це скромні проекти, які ще шукають своє обличчя.

Читати далі:

http://24tv.ua/the_ukrainians_nimses_ta_inshi_chi_mayut_maybutnye_ukrayinski_rozrobki_n846275

Долучитись до команди