У Цьому відео починаємо Розбирати Тему цифровізації спорту і Як за рахунок цифровізації залучати додаткових клієнтів на спортивні Локації! Юрій Зозуля - президент асоціації вейкбордингу, власник Х-Парк, Ідеолог проекту Мікс Спорт (Mix Sport) Розповідає про власний реальний досвід розвитку парку та спортивного руху за рахунок формування нової цифрової екосистеми спорту. Розбираємо наступні теми: - Як змінився спорт в 2020? - Які Нові Тенденції в способах розвитку і просування спорту? - Як використовувати Інстаграм і Ютуб і Фейсбук для просування спортивних локацій? - Як просувати Спортивні локації в Instagram YouTube Facebook? - Нові тренди в цифровізації Спорту! https://mixsport.pro/ua - Описуємо і розбираємо проект MIX SPORT https://www.youtube.com/watch?v=XeiHs1RvyxE&t=8s
- Розбираємо покрокову інструкцію - як просувати свої спортивні локації? - Як просувати особисті бренди тренерів і спортивних локацій? - Як заповнити Спортивні локації на 200% - Що таке Доповнена реальність? - Що таке віртуалізація Спортивного процесу? - Що таке Чат боти? - Що таке Тренувальні віртуальні кімнати? - Говоримо про безкоштовні послуги цифрової екосистеми - Говоримо і вивчаємо платні способи монетизації Спортивного процесу? - Розбираємо - І показуємо як тренерам і власникам спорт локацій так і спортсменам - нові способи нетворкінгу, і взаємодії для досягнення високих результатів! Відео буде цікаво для Власників спортивних локацій, Тренерів, Спортсменів, Батьків, Любителів активного відпочинку і екстремальних видів спорту!