🎉 Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати під час карантину
2 квітня Кабмін ухвалив відповідні зміни до постанови №211
Що це означає?
Деякий час в умовах карантину отримати електронний підпис було складно через те, що діяльність акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) припинилася.
Але сьогодні електронний підпис – це must have. КЕП потрібен для входу до кабінету громадянина та отримання послуг на порталі Дія, а також для ідентифікації у інших державних сервісах. Завдяки КЕП можна підписувати договори чи звіти у системах електронного документообігу.
Тому ми підготували зміни, що дозволяють АЦСК функціонувати під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту, а громадяни зможуть отримати електронний підпис в безпечних умовах.