Як створити інтернет-магазин на Prom.ua: скільки це коштує і що майданчик дає продавцям
ain.ua, опубліковано 14 серпня 2021 року о 14:16

У цьому матеріалі редактор AIN.UA розповідає, як продавати на Prom.ua: пройти реєстрацію, які варіанти тарифів існують і що потрібно робити, щоб продавати на маркетплейсе ефективніше.


Присутність на Prom.ua для продавців - це доступ до десяткам мільйонів покупців, можливість отримати безкоштовне SEO-просування, мобільну версію і доставку від «Нова пошта» та інших великих операторів за зниженими тарифами.


Що дає продавцям Prom.ua

Маркетплейс в цифрах

Щомісяця Prom.ua відвідують 74 млн користувачів. За даними майданчики, за минулий рік українці витратили на маркетплейсе 8,6 млрд грн - і ще 10,5 млрд грн на сайтах компаній, створених на базі Prom.ua. При цьому, товарообіг на маркетплейсе Prom.ua виріс на 66,5%.


Prom.ua-4

У 2018 року кількість замовлень на маркетплейсе Prom.ua зросла на 74% в порівнянні з минулим роком.


Prom.ua-3

За підсумками минулого року середній чек онлайн-замовлень на маркетплейсе склав 803 грн, а на сайтах компаній - 1190 грн.



Сьогодні на Prom.ua продається 114 млн товарів - від зубної пасти до бетонних плит. Найчастіше в 2018 році купували одяг, взуття, аксесуари, техніку, електроніку, товари для дому і саду, косметику і парфумерію, дитячі товари.


Prom.ua-2

інші переваги

Технічно працювати з маркетплейсом Prom простіше, ніж, наприклад, з «Розеткою» (про роботу з маркетплейсом компанії можна прочитати тут). Для цього у майданчика є інструменти, які регулярно оновлюють, а також запускають нові. наприклад:


масовий експорт товарів,

автоматичну зміну ціни (актуально при стрибках курсу валют),

настройка для акцій,

вбудовані в Кабінет продавця SMS- і email-розсилки,

мобільний додаток для продавців, щоб обробляти замовлення зі смартфона і т.д.

На маркетплейсе діє система рейтингу і відгуків, які допомагають продавцям завойовувати довіру покупців.


«Нарешті, партнерські програми з Нова Пошта,« ПриватБанком »,« Укрпошта », Liqpay обходяться нашим інтернет-підприємцям значно дешевше, ніж, якби вони підключалися прямо до таких партнерам», - зазначає Кравець.


Як продавати на Prom.ua

На сьогодні Prom.ua активно торгують 214 000 підприємців з усієї України. У продавців є два варіанти співпраці з Prom.ua - безкоштовний і платний.


Безкоштовний

Продавець може відмовитися від пакетних пропозицій майданчики і просто створити на Prom.ua свій сайт, додавши на нього до 10 товарів. При цьому його товари не з'являться в каталозі Prom.ua, а значить, продавець не отримає аудиторію, яка приходить на маркетплейс. Функціональні можливості такого інтернет-магазину будуть обрізані. Наприклад, у нього не буде кошика - покупці зможуть замовити товар тільки по телефону.


платний

Другий варіант - зареєструватися на Prom.ua як продавець і додати товари в каталог маркетплейса. Ціна при цьому буде залежати від кількості розміщуваних товарів.


Додатково можна створити ще і власний інтернет-магазин на Prom.ua за допомогою конструктора сайтів. Таким чином, продавець отримає два канали продажів: присутність в каталозі і свій інтернет-магазин, який можна розвивати, рекламувати в пошукових системах, нарощувати органічні заходи через SEO.


«Це як орендувати місце в торговому центрі, замість того щоб будувати окремий магазин - замовляти сайт у сторонніх розробників або на універсальних конструкторах сайтів», - коментує CEO Prom.ua Іван Кравець.


Скільки це коштує

На Prom.ua є три основних тарифу в залежності від масштабу бізнесу підприємця.


Мінімальний тариф - 4180 грн / рік. До 500 товарних позицій.

Оптимальний тариф - 5015 грн / рік. На 2000 товарних позицій.

Розширений пакет - 5920 грн / рік.


В тарифи входять річне розміщення на Prom.ua та бюджет на внутрішню рекламу ProSale.


Покрокова інструкція як продавати на Prom.ua

Зареєструватися на маркетплейсе, використовуючи особисту електронну пошту. При цьому сервіс не рекомендує користуватися ящиками в доменній зоні .ru або @ yandex.ua, оскільки на території України вони заборонені.


Надати реєстраційні документи (для ФОП або ТОВ) і пройти модерацію протягом одного-двох днів. Реєстраційні документи не потрібні, якщо підприємець хоче тільки протестувати, як працює інтернет-магазин на Prom.ua. Також без документів можна обійтися, якщо підприємець збирається продавати на маркетплейсе як приватна особа через розділ Оголошення.


Після реєстрації з підприємцем зв'язується менеджер і консультує його за можливостями майданчика. Він розповідає, як працювати з категоріями товарів, що користується попитом, де знайти постачальників, а також пропонує спеціальні умови для річного розміщення.


У продавця є 2 тижні, щоб безкоштовно протестувати роботу з інтернет-магазином на Prom.ua та вирішити, чи буде він працювати на маркетплейсе. Під час тесту товари продавця є тільки на його сайті. Після того як продавець купив річний пакет, товари з'являться в каталозі маркетплейса.


Придумати назву інтернет-магазину. Воно повинно бути простим, щоб його можна було написати в браузері без помилок або продиктувати по телефону. А також відповідати товарам інтернет-магазину (або бути універсальним, щоб в разі необхідності можна було змінити категорії товарів, не змінюючи все інше). Нарешті, ім'я магазину не повинно повторювати назви у інших продавців.


Заповнити інформацію про магазин: назва, власник, контакти.


Завантажити товари. На Prom.ua можна продавати будь-який товар, який не заборонений до продажу в Україні. У список заборонених входять:


спеціальні засоби для нелегального отримання інформації ( «жучки», мікронавушники, годинник-камера);

браконьєрські інструменти та обладнання;

наркотичні, психотропні засоби та речовини для їх виробництва;

лікарські засоби, тютюнові вироби та їх замінники;

зброю і патрони до нього;

харчовий спирт і інші.

Повний список заборонених товарів можна знайти в правилах Прома.


Вибрати способи оплати та доставки.


Налаштувати дизайн сайту (для цього передбачено понад 200 шаблонів сайтів) - якщо підприємець хоче продавати не тільки в каталозі маркетплейса, а й створити інтернет-магазин на базі Prom.ua.


Prom.ua-1

Приклад дизайну сайтв для інтернет-магазину товарів для полювання, риболовлі та туризму

Новачкам приходять листи з детальними інструкціями і відео про те, з чого починати: як оформити інтернет-магазин, як заповнити картку товару, який вибрати дизайн в залежності від категорії товару, як підключити рекламу всередині каталогу ProSale.


Підключити додатки з Маркета, які допоможуть швидко відправляти замовлення (додатки логістичних компаній), отримувати оплату за товар (додатки популярних платіжних систем), розсилати повідомлення покупцям і т.д. В офісі компанії є з чек-лист, який допомагає зрозуміти, що потрібно зробити в першу чергу.


3 ради, як продавати на Prom.ua краще

Редактор AIN.UA попросила CEO Prom.ua Івана Кравця дати кілька порад про те, як отримати максимум вигоди з співпраці з Prom.ua та збільшити продажі на маркетплейсе.


Виберіть перспективну нішу. Для цього проведіть дослідження за допомогою Google Trends, який аналізує ключові слова запитів у пошуковій системі. Якщо за ключовим словом випадає багато запитів, значить, конкуренція тут висока, також як і рекламні ставки. Щоб виділиться в таких умовах, потрібно знайти цікавий товар або пропозицію.


Також досліджуйте аналітику маркетплейса по зростаючим, перспективним категоріях товарів. За підсумками 2018 року найбільш активно ростуть товари для дітей, авто- і мото-, а також техніка і електроніка, продукти харчування. Знайти надійних постачальників в цих категоріях допоможуть менеджери маркетплейса.


Щоб виділиться серед конкурентів, користуйтеся рекламою всередині каталогу - ProSale. З її допомогою можна підняти товари в топ видачі каталогу. Крім того, вона істотно дешевше реклами в Google: ціна за клік на Prom.ua - від 10 копійок


Будьте сервісними. Зростаючий ринок e-commerce народжує сильну конкуренцію. Покупці поряд з ціною, звертають увагу на сервіс, стають більш вимогливими до продавців. Швидко зв'язатися з клієнтом, проконсультувати на замовлення, відправити товар день в день - все це мастхев українського ринку електронної комерції.


Позитивні відгуки покупців підвищують рейтинг продавців на Prom.ua. При цьому не потрібно боятися негативу. Якщо попався незадоволений клієнт, спробуйте вирішити ситуацію, адекватно відреагуйте на негативний коментар. Так майбутнім покупцям буде зрозуміло, що на вас можна розраховувати.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux