На ці та інші питання відповів Олексій Вискуб, перший заступник Міністра з питань цифрової трансформації України. Ми підготували для Вас короткий конспект.
1. #Мінцифра В Україні створена ефективна модель управління для розвитку публічних, у тому числі адміністративних послуг - як онлайн, так і оффлайн через ЦНАП.
2. Досвід важливий. Для розробки та запровадження найбільш ефективних рішень щодо розвитку публічних послуг в Україні враховуватиметься як передовий міжнародний досвід, так і успішні практики, реалізовані ЦНАП. Міністерство відкрите до діалогу та взаємодії.
3. Процеси у бек-офісах мають бути на стільки автоматизовані, щоб ЦНАПи стали точками доступу громадян до електронних послуг.
4. Принципи розвитку публічних послуг:
✔️ Максимальний реінжиніринг, спрощення послуг.
✔️ Збільшення кількості повністю автоматизованих послуг.
✔️ Максимальне об'єднання послуг навколо життєвої чи бізнес ситуації з можливістю отримати весь перелік потрібних послуг за 1 заявою. Приклад - #єМалятко, 10-в-1 саме публічних, а не адміністративних послуг, пов'язаних з народженням дитини.
Сайт plan.diia.gov.ua - тут буде все про плани, дії, проєкти та цілі.
Запис онлайн-трансляції третього дня конференції «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації»: https://www.facebook.com/gizukraine/videos/403096947257215/
Дякуємо Міністерству цифрової трансформації України та організаторам конференції на такому високому рівні.
Конференція «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації» організована Секретаріатом Кабінету Міністрів України спільно з Асоціацією об’єднаних територіальних громад та Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини