Подання запитів та отримання довідок щодо платників податків

Електронна послуга передбачає можливість створювати, редагувати та підписувати запити, а також отримувати довідки щодо платників податків та їх фінансової звітності до ДФС, Пенсійного фонду та органів статистики

Опис послуги

Електронна послуга передбачає можливість створювати, редагувати та підписувати запити, а також отримувати довідки щодо платників податків та їх фінансової звітності до ДФС, Пенсійного фонду та органів статистики

Подати запит та отримати довідки

Спосіб електронної ідентифікації: Електронний підпис

Як отримати послугу

Подати запит особисто через Електронний кабінет платника

Зверніть увагу: аби мати можливість подати будь-яку з 234 форм запитів, включених до Реєстру форм електронних документів (переліку сервісних запитів), платники податків мають підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 – для юридичних осіб, форма F1392001 – для фізичних осіб). Без приєднання до цього договору платники податків можуть створити та подати обмежений перелік сервісних запитів, а саме:

  • заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб та форма F1392001 для фізичних осіб із групи документів «J(F)13 Заяви»);
  • повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 із групи документів «S13 Фінансова звітність, запити»)

Для зручності пошуку весь перелік вищезазначених 234 форм запитів та довідок в Електронному кабінеті платника розподіляється на такі типи:

  • J(F)13 Запити та довідки;
  • S02 Фінансова звітність (довідки);
  • S03 Фінансова звітність (запити)

Також в Електронному кабінеті платника користувачам надається перелік всіх застосовуваних форм відповідно до попереднього звітного періоду (місяць, квартал чи рік). Це дозволяє полегшити пошук необхідних форм для здійснення подальшого потрібного запиту та отримання потрібної довідки.

З більш детальною інформацією про процес подання запитів та отримання довідок можна ознайомитися у розділі «Ведення звітності» інструкції користувача Електронного кабінету платника на порталі ДФС

Важливо: варто зазначити, що ця послуга є узагальнювальною щодо подання запитів та отримання довідок на основі будь-якої з 234 електронних форм, що існують на сьогоднішній день у згаданому вище переліку сервісних запитів.

Водночас у розділі «Електронні послуги» Урядового порталу у вигляді окремих послуг продубльовано найбільш популярні з вищеназваного переліку заяви та запити щодо отримання певної інформації від ДФС. До таких належать:

  • Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб;
  • Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР);
  • Запит про отримання довідки з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗДР);
  • Заява про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
  • Заява про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (Форма № 1-РОБД);
  • Заява про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації (Форма № 2-РОБД);
  • Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;
  • Реєстраційна заява платника податку (Форма № 1-РН);
  • Запит щодо стану окремого (електронного) рахунку платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП;
  • Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням (або через які провадиться діяльність) (Форма № 20-ОПП);
  • Запит про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального

Вартість послуг

Безоплатно

Строк надання послуги

Протягом одного робочого дня від моменту отримання платником податків першої квитанції про одержання його електронного запиту органами ДФС

Результат послуги

Друга квитанція, яка свідчить про реєстрацію та оброблення електронного запиту

Відповідальний орган

Державна фіскальна служба України

Нормативна база

Наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами»

Наказ Міндоходів від 29.11.13 № 729 «Про затвердження Формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання та Опису довідників, що публікуються з Форматом (стандартом) електронного документа звітності суб’єктів господарювання»

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux