Протипожежна декларація
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Протипожежна декларація та опис послуги
Протипожежна декларація є документом, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств або початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Коли необхідно подавати декларацію?
- При відкритті нового бізнесу
- На початку використання нових приміщень, будівель та споруд
Коли не потрібно подавати декларацію?
- при використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
- у разі використання об'єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об'єкт, за умови, що декларацію на об'єкт нерухомості зареєстровано власником;
- при використанні об'єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Спосіб електронної ідентифікації: Електронний цифровий підпис
Як отримати послугу?
Декларація подається замовником особисто через Електронну систему надання адміністративних послуг у сфері пожежної безпеки.
Строки надання послуги
Реєстрація декларації протягом 5 робочих днів
Вартість послуги
Безкоштовно
Результат послуги
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Відповідальний орган, що надає протипожежну декларацію
Державна служба України з надзвичайних ситуацій України
Нормативна база
ви можете вільно користуватися ним.