Реєстрація РРО
Реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Опис послуги
Реєстрація РРО здійснюється за спрощеною процедурою: достатньо однієї заяви, яку можна подати в електронній формі без додатків.
Інформація про екземпляри РРО для включення до Реєстру подається до Державної фіскальної служби України (ДФС) заявниками не пізніше дня встановлення РРО.
Спосіб електронної ідентифікації: Електронний цифровий підпис
Як отримати послугу
Реєстрація РРО здійснюватиметься у такій послідовності:
- суб’єкт господарювання-власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО через Електронний кабінет платника ДФС;
- ДФС направляє до центру сервісного обслуговування довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
- центр сервісного обслуговування вводить РРО в експлуатацію та направляє до контрольного органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
- ДФС видає реєстраційне посвідчення.
Усі процедури здійснюються в електронній формі.
Якщо протягом трьох місяців від дати набуття чинності Наказу виробник не включив до Реєстру всі екземпляри РРО, власники повинні будуть додавати до заяви паспорти (формуляри) таких РРО та паспорти модема (у разі застосування зовнішнього модема), а також копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність; іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО.
Строки надання послуги
Не пізніше наступного робочого дня після надходження заяви
Вартість послуг
Безоплатно
Результат послуги
Включення екземпляра РРО до Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій
Відповідальний орган
Державна фіскальна служба України
Нормативна база
Наказ Міністерства фінансів України від 13.02.2019 р. №64 Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ви можете вільно користуватися ним.