Витяг про земельну ділянку
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
Витяг про земельну ділянку та опис послуги
Витяг з кадастру – це документ, що підтверджує внесення даних земельної ділянки до державного земельного кадастру.
На практиці громадяни та організації найчастіше отримують витяг з кадастру у двох випадках:
- при реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі, в т.ч. під час присвоєння кадастрового номеру;
- при вчиненні будь-яких операцій із земельною ділянкою (купівля-продаж, дарування, обмін, оренда, спадкування, тощо).
Витяг з Державного земельного кадастру є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі.
Спосіб електронної ідентифікації: Електронний цифровий підпис, BankID
Як отримати витяг про земельну ділянку?
Подати запит на отримання витягу про земельну ділянку через портал електронних сервісів Держгеокадастру.
В розділі “Історія замовлених відомостей з Державного земельного кадастру” доступна інформація щодо надісланих запитів, зокрема статус запиту (знаходиться в обробці або вже опрацьовано державним кадастровим реєстратором). Також доступні функції "Переглянути заяву" та "Повторно сформувати заяву".
Строки надання послуги
Протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви заявнику надається витяг з Державного земельного кадастру або вмотивована відмова в його наданні.
Вартість послуги
Платна - 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. з 1 січня 2018 року — 88,10 грн, з 1 липня 2018 року — 92,05 грн, з 1 грудня 2018 року — 96,05 грн без урахування комісії банку.
Результат послуги
Витяг з Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру.
Відповідальний орган, що надає витяг про земельну ділянку
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, органи місцевого самоврядування
Нормативна база
ви можете вільно користуватися ним.