Стартап ClassTag підняв сид-раунд на $ 5 млн від групи інвесторів, серед яких AlleyCorp, Contour Ventures, Founder Collective, John Martinson, Newark Venture Partners, Smart Hub і TMT Investments. Про це повідомляє TechCrunch.
Компанію заснувала підприємець Влада Лоткіна, яка переїхала з Харкова в США, навчалася в Уортонской школі бізнесу, працювала в Boston Consulting і Dell.
Як повідомляє TechCrunch, історія стартапу почалася з того, що Владе, як і багатьом працюючим батькам, хотілося брати участь в утворенні дочки.
«Папірець про майбутню екскурсії, затістнутая між речей в рюкзаку, просила появи якоїсь розумної технології для спілкування батьків і викладачів», - цитує видання слова CEO.
Так Лоткіна запустила ClassTag - безкоштовну платформу, де батьки можуть спілкуватися з викладачами своїх дітей, яка працює більш ніж на 60 мовах. Батьки можуть використовувати платформу для інформації про івентах, екскурсіях, зборах грошей. Для вчителів це - простий спосіб зв'язатися з батьками, планувати з ними зустрічі, дивитися, які батьки більш залучені в освіту дітей. Спілкування може йти за допомогою одного з каналів, необов'язково завантажувати додаток (поштою, по SMS, в онлайні або навіть на папері).
Компанія заробляє на тому, що дає можливість бізнесам, пов'язаних з утворенням і дитячими товарами, рекламуватися у себе на платформі. За даними Forbes, з платформою співпрацюють HP, Clorox, Under Armour, Lands 'End, Chobani, Penguin Random House, National Geographic Explorer та інші бренди.
За даними самої компанії, у неї вже понад 2 млн користувачів в 25 000 шкіл США.