Три компанії-єдинорога, які заснували під час кризи
ain.ua, опубліковано 11 травня 2020 року о 00:17



Видання Hackernoon розповіло про компанії-єдинорога, які заснували в кризу. Серед них - Mailchimp, Slack і WhatsApp. AIN.UA призводить короткий переказ матеріалу.


Ряд глобальних компаній, створених під час економічних спадів може поповниться вже сьогодні. Зараз вдалий час для того, щоб підприємці чесно запитали себе, чи є COVID-19 катастрофою стартапу або стимулом до інновацій.


«Багато єдинороги були засновані або побудовані під час криз - нестача ресурсів може бути джерелом творчості і розкручування», - Інка Меро, засновник і керуючий партнер Voima Ventures.


Mailchimp (2009)

Всесвітньо відома платформа для автоматизації маркетингу теж Mailchimp була трансформована під час глобальної економічної кризи.


Спочатку Mailchimp був орієнтований на обслуговування виключно великих корпоративних клієнтів з річним гонораром. Однак криза в 2008-2009 роках диктував нові правила, і компанія була змушена повністю переглянути свою бізнес-модель.


Велике рішення Mailchimp полягало в тому, щоб в 2009 році перейти в режим freemium - компанія запропонувала безкоштовні послуги користувачам. Ця зміна принесло неймовірні результати - усього за один рік призначена для користувача база Mailchimp зросла з 85 000 до 450 000 людей.


Groupon (2008)

Groupon заснували під час фінансової кризи в 2008 році. МВФ прийшов до висновку, що це був «найсерйозніший економічну і фінансову кризу з часів Великої депресії».


Якраз на той період довелося створення сайту, який просував інші компанії, пропонуючи клієнтам операції з їх послуг і продуктів. Це була ідея Ендрю Мейсон, він придумав платформу Groupon.


Важкі економічні часи не завадили Ендрю Мейсону знайти компанію, яка могла б поставляти високоякісний і високопродуктивний маркетинг для підприємств по всьому світу. З ультра-креативними підходами до маркетингу, Groupon показав новий спосіб представлення продукції клієнтам.


Slack (2009)

Slack став одним з найвідоміших програм для обміну повідомленнями. Особливо популярно воно стало сьогодні, коли багато хто працює з дому в зв'язку з пандемією коронавируса. Цю компанію також заснували під час кризи.


Світова економічна криза 2009 року став відмінним часом для Стюарта Баттерфілд. Він створив нову бізнес-комунікаційну платформу Slack.


«У якомусь сенсі, ми створені для цього. Slack - це не про «віддалену роботу», це скоріше інструмент «створення організаційної спритності». Однак повний перехід до дистанційної роботи створює великий попит на організаційну спритність. » - написав Стюарт Баттерфілд в своєму Twitter.


висновок

Глобальна економічна криза - це важкий час для всіх і кожного. Однак це також може стати ідеальним часом для тих, хто готовий переосмислити свої бізнес-моделі, включити інновації в свої процеси і підходи і продовжити реалізацію своїх великих ідей.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux