Україна продемонструвала значне зростання доходів від e-commerce за час пандемії. Про це йдеться в звіті Payoneer's Global Seller Index, який охоплює другий і третій квартали 2020 року. Україна зайняла шосту позицію в рейтингу, випередивши В'єтнам, Ізраїль, Індію і Японію, але поступившись Китаю, США, Гонконгу, Південної Кореї і Великобританії. У дослідженні наголошується, що в усьому світі кількість відвідувань онлайн-маркетплейсов збільшилася на 37% - з 16 млрд в січні 2020 року до 22 млрд в червні. У другому кварталі 2020 року глобальні обсяги продажів збільшилися на 81% в річному численні, що майже в три рази перевищує зростання в другому кварталі 2019 року. У третьому кварталі 2020 року також ще спостерігалося зростання на 81% в річному вирахуванні в порівнянні з 36% в третьому кварталі 2019 року. Аналітики Payoneer прогнозують, що четвертий квартал стане рекордним з точки зору світових обсягів продажів. На початку пандемії продавці відчували деякі складності, пов'язані із загальними проблемами на світових ринках (зменшення виробництва, збої поставок та інше), але ті, хто проявив винахідливість і швидко зорієнтувався в нових реаліях змогли швидко відновитися і збільшити прибуток в рази. "Продавці на маркетплейсах традиційно вважалися новаторами, які вміють визначати нові можливості і використовувати їх в потрібний час, - коментує результати дослідження віце-президент з маркетингу Payoneer Джонні Стіл. - Саме ця комбінація якостей, що об'єднує маркетплейси і продавців, зробить 2020 рік воістину революційним роком для індустрії e-commerce і її довгострокової траєкторії розвитку ". На тлі зростання глобальної індустрії e-commerce, підприємці використовують можливість вийти на різні зовнішні ринки, щоб залучити нових клієнтів і розширити свій бізнес. Опитування міжнародних продавців підтвердив це - 76% продавців думають про вихід на нові ринки для подальшого розвитку свого бізнесу. Найбільший інтерес представляють Європа (17%), США і Азія (по 15%).