90% державних послуг перевести в онлайн до 2024 року і зменшити кількість взаємодій громадян та бізнесу з владою утричі.
Такі цілі містить концепція програми президента "Держава у смартфоні".
Переведення адміністративних державних послуг в електронну форму вирішує два завдання: спрощує процес їх отримання і ліквідує корупційні схеми, пов'язані з їх наданням.
Зараз з понад 1 200 державних послуг через інтернет можна отримати трохи більше 60.
ЕП за сприяння Державного агентства з питань електронного уряду склала рейтинг з 11 найбільш затребуваних електронних державних послуг для бізнесу з точки зору кількості користувачів.
Місце | Кількість користувачів онлайн, 2018 | Назва послуги | Державний орган |
Кількість користувачів оффлайн, 2018 |
11 | 14,8 тис (полсуги для ФОПів) | Реєстрація ФОП | Міністерство юстиції | Більше 500 тис |
Внесення змін про ФОП | Міністерство юстиції | |||
Припинення діяльності ФОП | Міністерство юстиції | |||
10 | 20,2 тис | Виписка з реєстру платника ПДВ | Державна фіскальна служба | 38,1 тис |
9 | 103,2 тыс | Держгеокадастр | 343,5 тис | |
8 | 109,5 тис |
Інформація про осіб, що переглядали відомості щодо права власності на земельну ділянку |
Держгеокадастр | немає даних |
7 | 118 тис | Форма №20-ОПП (Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням) |
Державна фіскальна служба | 75,2 тис |
6 | 268,7 тис | Держгеокадастр | більше 300 тис | |
5 | 297,47 тис | Державна фіскальна служба | 83,3 тис | |
4 | 398,1 тис | Держгеокадастр | 1,26 млн | |
3 | 456,5 тис | Держгеокадастр | 792,6 тис | |
2 | 5,2 млн | Держгеокадастр | немає даних | |
1 | 18,9 млн | Транспортні засоби у розшуку | МВС | немає даних |