Тепер пенсіонеру не потрібно буде самостійно збирати документи
Кабінет міністрів України прийняв постанову про введення електронної послуги е-пенсія. Про це повідомив заступник голови Держагентства з питань електронного уряду Олексій Вискуб на сторінці Facebook.
Нова послуга дозволить людям пенсійного віку в короткий термін оформити необхідні документи для отримання матеріальної допомоги.
Постанова була прийнята в рамках рішення про електронні послуги в сфері пенсійного забезпечення.
Його мета - оптимізувати роботу відомств, щоб мінімізувати адміністративне навантаження для громадян.
Якщо у громадянина виникає необхідність оформити пенсію, призупинити, перерахувати або відновити виплати, то необхідно буде звернутися до Пенсійного фонду з відповідною заявою. Там самостійно запросять всю необхідну інформацію про громадянина, яку відповідні відомства зобов'язані надати протягом трьох днів.
Тобто, пенсіонеру не потрібно буде самостійно збирати документи. За нього це зробить електронна система, за якою Пенсійний фонд отримає всю запитувану інформацію.
Зокрема, це дані про сплачені податки, інформація з РАГСу, дані про інвалідність, про пільги, про освіту дітей, про місце проживання та реєстрації.
Після початку дії постанови Пенсійному фонду заборонено вимагати такі дані від заявника, крім випадків, якщо запитуваної інформації немає в реєстрах.