Як додати інтернет-магазин в Google Shopping і навіщо це робити (інструкція)
ain.ua, опубліковано 27 серпня 2021 року о 11:21

Близько року тому в Україні запустився сервіс «Google Покупки» або Google Shopping. Це візуальна реклама продуктів на сайті Google, яка ще називається «товарними кампаніями». Виглядає вона ось так:

Коли користувач вбиває в рядок пошуку назву товару, який він хоче купити, в результатах пошуку в шапці сайту відразу під пошуковим рядком можна побачити конкретні пропозиції від інтернет-магазинів із зображенням і ціною.

Чому це корисно для торговця

На відміну від текстових оголошень, товарні оголошення містять також фотографії, назви і ціни товарів, назва магазину і іншу інформацію. Завдяки цьому користувачі отримують чітке уявлення про товар ще до того, як натиснуть на оголошення, тобто продавець отримує більш перспективних покупців.

«Наприклад, здійснюючи пошук в Google за запитом« круглий акваріум », Оксана може побачити товарні оголошення від продавців, які їх продають. Вона зможе вибрати акваріум на свій смак, тільки глянувши на зображення, а також швидко зорієнтуватися, чи по кишені він їй, побачивши ціну. Таким чином, ще не натиснувши оголошення, Оксана вже має певне уявлення про товар і його вартості, а тому зробить більше кроків на шляху до покупки в порівнянні з середньостатистичним веб-користувачем », - йдеться в описі інструменту на сайті Google.

Крім того, товарні оголошення дозволяють домогтися більш широкої присутності. За пошуковим запитом користувача може виводиться відразу кілька товарних оголошень продавця, а в певних випадках - текстове оголошення одночасно з товарним. Тобто по одному пошуковому запиту можна охопити вдвічі більше покупців.

Це видно на прикладі нижче:


трохи цифр

За даними Google, товарні оголошення разом з текстовими оголошеннями дозволять добитися таких результатів:


90% відвідують сайт;

83% роблять покупку;

77% відвідують сторінку товару;

73% додають товар в корзину;

75% шукають бренд.

Українські торговці, які вже попрацювали з інструментом, в цілому задоволені результатами Google Shopping (92,3% задоволені повністю або частково) і планують інвестувати в нього в подальшому (78,44% опитаних). Про це свідчать результати недавнього дослідження сервісу «Хорошоп», який опитав більше 100 інтернет-магазинів.

Одному невеликому українському інтернет-магазину за допомогою Google Shopping навіть вдалося підвищити відвідуваність магазина в 100 разів. Магазин продає книги.

Скільки коштують такі оголошення

Товарні оголошення беруть участь в аукціоні і оплачують за клік (CPC). Тобто плата стягується тільки тоді, коли користувач виконує одну з таких дій:

натискає оголошення, яке спрямовує його безпосередньо до цільової сторінці на вашому сайті;

натискає оголошення, яке спрямовує його до цільової сторінці на сервері Google для місцевого рекламного ресурсу.

«Ви платите тільки мінімальну суму, необхідну, щоб ваше оголошення отримало вищу позицію, ніж оголошення інших рекламодавців. Зазвичай вона буде меншою, ніж сума максимальної ставки », - йдеться в блозі Google.

За даними «Хорошоп», велика частина опитаних (58,82%) отримує за допомогою Google Shopping до трьох замовлень в день, ще 30% - до 10. При цьому 40% опитаних торговців платять за кожен отриманий замовлення до 50 грн.

Більшість українських інтернет-продавців витрачають на рекламу в Google Shopping до 500 грн в день.

Як додати товари в Google Shopping

Торгові оголошення працюють на базі Merchant Center - інструменту, який дозволяє завантажувати дані про магазин і товари в Google і робить їх доступними також для інших служб Google. Наприклад, в Google зображення або медійної мережі Google.

Щоб почати роботу з торговими кампаніями, потрібно надіслати дані про товар в Merchant Center і створити кампанію в AdWords або Google Ads. Розглянемо обидва способи.

Товарні оголошення через AdWords (старий спосіб)

Увійдіть до свого облікового запису AdWords. Перейдіть на вкладку «Кампанії». Натисніть «+ Кампанія» і виберіть «Покупки».

На сторінці «Вибір налаштувань кампанії» введіть назву кампанії. Щоб скопіювати налаштування іншій торговельній кампанії, перейдіть до пункту «або завантажте налаштування з" і виберіть потрібну кампанію в спадному меню «Поточні кампанії».

Додайте ідентифікатор продавця, натиснувши в спадному меню «Вибрати обліковий запис" і вибравши «Ідентифікатор продавця». Цей ідентифікатор повинен стосуватися того облікового запису Google Merchant Center, товари з якого ви хочете рекламувати в цій торговій кампанії.

У спадному меню у опції «Країна продажу» виберіть країну, в якій продаються товари з цієї кампанії. Від значення цього параметра залежить перелік товарів з рекламного ресурсу Merchant Center, які будуть рекламуватися в кампанії. Товари будуть відфільтровані по пов'язаної з ними країні.

Щоб вказати додаткові настройки, зокрема «Пріоритет кампанії» і «Фільтр рекламного ресурсу», або рекламувати товари, які продаються в звичайних магазинах, натисніть «Налаштування Покупок (додатково)».

Якщо один товар представлений в декількох торгових кампаніях, пріоритет дозволяє вказати, яку кампанію (і, відповідно, ставку) потрібно використовувати. За замовчуванням всі торгові кампанії мають «Низький» пріоритет. Ви можете вибрати для окремої кампанії «Середній» або «Високий» пріоритет.

За допомогою додаткового «фільтра рекламного ресурсу» можна обмежити перелік товарів, які потрібно рекламувати в торговій кампанії, відповідно до обраних в Merchant Center атрибутами. За замовчуванням для фільтра рекламного ресурсу використовується параметр «Ні - використовувати всі товари в країні продажу (рекомендовано)». Щоб змінити його, виберіть «Створити спеціальний фільтр». У двох розкривних меню в розділі «Відповідає всім наступним параметрам» виберіть атрибут і відповідне значення для всіх товарів, які потрібно додати в торгову кампанію. Щоб додати додатковий фільтр, натисніть + і виберіть потрібні параметри. Можна створити не більше 7 фільтрів на основі атрибутів.


За замовчуванням торгові кампанії показують товари, які продаються на сайтах. Щоб додати в них товари, які продаються в звичайних магазинах, скористайтеся оголошеннями про місцеві точках продажів. Коли ви надішлете в Google Merchant Center підтверджений канал товарів, які продаються в звичайних магазинах, ви зможете включити ці товари в торговельну кампанію, встановивши прапорець «Увімкнути оголошення про місцеві точках продажу». Завдяки цьому ви зможете фільтрувати і ділити список товарів по каналах і їх ексклюзивності.

Навпаки пункту «Місця» виберіть, де мають бути показані торгові оголошення в межах цієї кампанії. Ви можете додавати і видаляти певні місця розташування.

За замовчуванням оголошення з торгових кампаній показуються в пошуковій мережі Google і пошукових партнерських сайтах Google. Якщо ви не хочете показувати оголошення на партнерських сайтах, зніміть прапорець «Включити пошукові сайти партнерів» в настройках кампанії.

За замовчуванням стратегією призначення ставок вибрано «Я буду призначати ставки для кліків вручну», тобто ви самі вибираєте максимальну ціну за клік. Якщо ви налаштували відстеження конверсій, прапорець «оптимізатор ціни за конверсію» буде встановлено автоматично. Симулятор конверсію (ECPC) автоматично коригує призначення вручну ставки, щоб ви могли отримати якомога більше конверсій, не збільшуючи загальні витрати.

Додайте максимальну ставку CPC в поле «Ставка за замовчуванням». Ця ставка буде застосовуватися до першої групи оголошень і групі товарів, створених в кампанії. Ви можете скорегувати ставки пізніше у вкладці «Групи товарів».

У розділі «Бюджет» виберіть «Індивідуальний бюджет», якщо хочете вказати спеціальне значення для цієї кампанії, або застосуйте бюджет із загальної бібліотеки. При використанні індивідуального бюджету введіть суму, яку ви готові щодня витрачати в цій кампанії.

Налаштуйте додаткові параметри кампанії, зокрема спосіб показу, планування розміщення оголошень і динамічний URL-адресу для відстеження.

Натисніть «Зберегти і продовжити». Відкриється сторінка Створення груп оголошень. У розділі «Створення груп оголошень» приведіть в порядок кампанію відповідно до її цілями.

Товарні оголошення через Google Ads (новий спосіб)

Прихильника чи критика наразі Google Ads. В меню сторінок зліва виберіть «Кампанії». Натисніть кнопку з плюсом, а потім - «Нова кампанія». Виберіть тип «Торгова кампанія» і натисніть «Далі».

Введіть назву кампанії, за яким хочете потім знаходити її. Назву можна буде змінити після створення кампанії.

Виберіть обліковий запис в Merchant Center, що містить продукти, які потрібно рекламувати. Якщо ви не бачите облікових записів, вам потрібно спочатку зв'язати свій аккаунт Google Ads з Merchant Center. Після створення кампанії змінити продавця не можна.

Виберіть країну, де ваші продукти будуть продаватися і куди їх будуть доставляти. Тільки користувачі з обраної країни будуть бачити оголошення. Після створення кампанії змінити країну продажу не можна.

Якщо потрібно обмежити кількість продуктів в кампанії, налаштуйте параметр «Фільтр рекламного ресурсу». Для цього вкажіть критерій для продуктів, які потрібно рекламувати. До кампанії будуть додаватися тільки ті продукти, які відповідають усім зазначеним вимогам. Після створення кампанії цей параметр можна змінити.

Виберіть тип призначення ставок, який буде використовуватися у вашій кампанії. Після створення кампанії цей параметр можна змінити.

Додайте суму, яку ви готові витрачати на кампанію. Якщо ви рекламуєте той самий продукт в одній країні продажу за допомогою декількох торгових кампаній, налаштуйте параметр «Пріоритет кампанії». Він дозволяє вказати, бюджет якої кампанії слід використовувати, коли продукти в кампаніях збігаються.

За замовчуванням оголошення з торгових кампаній показуються в пошуковій мережі Google і пошукових партнерських сайтах Google. Якщо ви не хочете показувати оголошення на партнерських сайтах, зніміть прапорець «Включити пошукові сайти партнерів» в настройках кампанії.

За замовчуванням стратегією призначення ставок вибрано «Я буду призначати ставки для кліків вручну», тобто ви самі вибираєте максимальну ціну за клік. Якщо ви налаштували відстеження конверсій, прапорець «оптимізатор ціни за конверсію» буде встановлено автоматично. Симулятор конверсію (ECPC) автоматично коригує призначення вручну ставки, щоб ви могли отримати якомога більше конверсій, не збільшуючи загальні витрати.

Додайте максимальну ставку CPC в поле «Ставка за замовчуванням». Ця ставка буде застосовуватися до першої групи оголошень і групі товарів, створених в кампанії. Ви можете скорегувати ставки пізніше у вкладці «Групи товарів».

У розділі «Бюджет» виберіть «Індивідуальний бюджет», якщо хочете вказати спеціальне значення для цієї кампанії, або застосуйте бюджет із загальної бібліотеки. При використанні індивідуального бюджету введіть суму, яку ви готові щодня витрачати в цій кампанії.

Налаштуйте додаткові параметри кампанії, зокрема спосіб показу, планування розміщення оголошень і динамічний URL-адресу для відстеження.

Натисніть «Зберегти і продовжити». Відкриється сторінка Створення груп оголошень. У розділі «Створення груп оголошень» приведіть в порядок кампанію відповідно до її цілями.

Товарні оголошення через Google Ads (новий спосіб)

Прихильника чи критика наразі Google Ads. В меню сторінок зліва виберіть «Кампанії». Натисніть кнопку з плюсом, а потім - «Нова кампанія». Виберіть тип «Торгова кампанія» і натисніть «Далі».

Введіть назву кампанії, за яким хочете потім знаходити її. Назву можна буде змінити після створення кампанії.

Виберіть обліковий запис в Merchant Center, що містить продукти, які потрібно рекламувати. Якщо ви не бачите облікових записів, вам потрібно спочатку зв'язати свій аккаунт Google Ads з Merchant Center. Після створення кампанії змінити продавця не можна.

Виберіть країну, де ваші продукти будуть продаватися і куди їх будуть доставляти. Тільки користувачі з обраної країни будуть бачити оголошення. Після створення кампанії змінити країну продажу не можна.

Якщо потрібно обмежити кількість продуктів в кампанії, налаштуйте параметр «Фільтр рекламного ресурсу». Для цього вкажіть критерій для продуктів, які потрібно рекламувати. До кампанії будуть додаватися тільки ті продукти, які відповідають усім зазначеним вимогам. Після створення кампанії цей параметр можна змінити.

Виберіть тип призначення ставок, який буде використовуватися у вашій кампанії. Після створення кампанії цей параметр можна змінити.

Додайте суму, яку ви готові витрачати на кампанію. Якщо ви рекламуєте той самий продукт в одній країні продажу за допомогою декількох торгових кампаній, налаштуйте параметр «Пріоритет кампанії». Він дозволяє вказати, бюджет якої кампанії слід використовувати, коли продукти в кампаніях збігаються.

За замовчуванням оголошення з торгових кампаній відображаються в декількох місцях, а точніше в Пошукової мережі Google, на партнерських сайтах, в YouTube і рекомендаціях Google в Медійній мережі. Також за замовчуванням оголошення можуть відображатися на всіх пристроях, зокрема комп'ютерах і мобільних пристроях. Щоб обмежити місця розміщення оголошень, зніміть прапорці для мереж, які потрібно виключити. Після створення кампанії цей параметр можна змінити.

Використовуйте параметр «Місцезнаходження», щоб показувати оголошення тільки в певних місцях розташування. Після створення кампанії цей параметр можна змінити.

Якщо хочете включити в торгову кампанію товари, які продаються тільки в місцевих магазинах, налаштуйте параметр «Реклама місцевих пропозицій». Щоб рекламувати товари місцевого асортименту, дані про них потрібно направити в Merchant Center, а потім поставити прапорець «Увімкнути рекламу товарів, що продаються в звичайних магазинах».

Натисніть Зберегти і продовжити. Далі виберіть потрібний тип групи оголошень: 1) Товарное оголошення з інформацією про товар (рекомендується для тих, хто тільки починає користуватися Google Shopping) - це оголошення про певний товар, які автоматично створюються на основі інформації з вашого облікового запису Merchant Center; 2) Товарное оголошення-вітрина - це кілька пов'язаних товарів, розміщених в одному оголошенні.

Введіть назву групи оголошень, за яким потім будете знаходити її. Назву можна буде змінити після створення кампанії.

Призначте ставку для групи оголошень. Після створення групи оголошень ця ставка буде застосовуватися до першої групи товарів в групі оголошень - «Всі товари». Ставку в групі товарів можна змінити після створення кампанії.

Натисніть Зберегти. Ви перейдете на сторінку груп товарів, де побачите одну групу - «Всі товари», яка буде містити всі товари з вашої кампанії. Щоб призначати точні ставки, Google рекомендує розділити асортимент товарів на групи по підгрупах.

Як витягти максимум з Google Shopping - поради від Google

Торгові кампанії - це вітрина вашого магазина і ваша візитна картка для сучасних мобільних покупців. Підтримуйте її в зразковому стані, щоб залучити аудиторію і прибуток. Оцінюйте отримані результати, щоб дізнатися, що найбільше приваблює покупців.


Перш ніж створювати оголошення, визначте цілі торгової кампанії. Якого результату ви очікуєте? Встановіть чіткі показники ефективності і вже потім розробляйте план досягнення цілей.

Для управління асортиментом використовуйте розумні торгові кампанії - вони забезпечують оптимальну простоту, ефективність і охоплення. Доповнюйте розумні торгові кампанії стандартними торговельними кампаніями і медійними кампаніями ремаркетингу, щоб охоплювати більше покупців і автоматично оптимізувати ставки, аудиторії і товари. Якщо вам не вдається запустити розумні торгові кампанії або вони не відповідають вимогам, виберіть підтип "Стандартна торгова кампанія».

Ставки безпосередньо впливають на покази оголошень і результати. Виберіть оптимальну стратегію призначення ставок для своєї кампанії - інтелектуальну чи вручну. Якщо вибрати автоматизовані варіанти, ваші оголошення будуть показуватися для правильних пошукових запитів відповідно до цілей кампанії.

Подумайте, чого ви хочете досягти в кожному продуктовому сегменті і як краще організувати асортимент. Створіть багаторівневе дерево продуктів, визначте пріоритети стандартної торгової кампанії, створіть окремі стандартні торгові кампанії для кожної мови, вирівняйте структуру стандартної торгової кампанії і визначати стратегічні ставок (докладніше про те, як це зробити - пункт 4).

Щоб підвищити ефективність або трафік, можна призначити різні ставки за цільовою аудиторією. Якщо призначити ставку тільки для повторних відвідувачів за допомогою параметра таргетинг, ваші оголошення будуть показуватися тільки покупцям зі списків аудиторій. Однак це може істотно обмежити охоплення. Зате можна призначати різні ставки для повторних відвідувань і не міняти їх для нових користувачів, додавши в поточні кампанії списки ремаркетингу за допомогою параметра «Спостереження (рекомендується)». Цей параметр дозволяє коригувати ставки, щоб залучити повторних відвідувачів, і продовжувати показувати оголошення всім покупцям, які шукають ваш продукт. Використовуйте коефіцієнти ставок залежно від цінності кожного сегмента користувачів для вашої компанії. Наприклад, застосовуйте коефіцієнт ставки + 100% для аудиторії, яка включає попередніх покупців, тому що вони мають більш високий показник клієнта за весь період для вашої компанії, а для клієнтів, які переглянули вашу домашню сторінку і пішли, застосовуйте коефіцієнт + 10%. Продовжуйте коригувати ставки відповідно до накопичуваних списків ремаркетингу.

Коли ваші оголошення зберуть достатній обсяг даних, можна почати використовувати показники конкурентоспроможності, зокрема контрольні показники ціни за клік і CTR, частку показів і частку кліків. Також можна застосовувати «Симулятор ставок», щоб оцінювати ефективність оголошень, коригувати стратегію призначення ставок і приймати обґрунтовані рішення для підвищення ефективності кампанії. Детальніше про моніторинг і оптимізації торгових кампаній можна почитати тут.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux