Загальний розмір раунду - $ 1,5 млн. Його закрили приблизно на 90%, ще одна угода розміром до $ 350 000 - в ході переговорів.
У раунді брали участь фонд TMT Investments (він виступив лід-інвестором, вклавши в компанію $ 650 000), також стартап підтримали TA Ventures, компанія Aitarget і бізнес-ангели.
За словами CEO проекту Павла Матвієнка, TA Ventures став «ініціатром раунду»: український фонд дав перші гроші в ході раунду і допоміг шукати інших інвесторів. Робота над раундом йшла з зими.
«Ми інвестували в RetargetApp, оскільки у них цікава технологія, вони продають її на закордонні ринки - є великі перспективи для зростання. До того ж, у стартапу - хороша команда і ФАУНДЕР », - повідомив AIN.UA венчурний партнер TA Ventures Ігор Перция.
У TMT Investments пояснили свій інтерес до проекту тим, що в рекламному ринку зараз є тренд на перехід до технологій, які зменшують собівартість контакту в інтернеті і автоматизують запуск кампаній в соціальних мережах з big data і AI.
Чим займається RetargetApp
Компанія RetargetApp розробляє рішення, яке автоматизує рекламні кампанії. Клієнт повинен тільки уточнити мету кампанії та її бюджет. RetargetApp аналізують рекламну статистику клієнта, знаходить найкращі варіанти, створює рекламні кампанії (сервіс надає більше 12 форматів на 4 платформах через API, включаючи Facebook і Google) і в процесі ділить бюджет між найбільш вдалими кампаніями.
За даними стартапу, за чотири роки завдяки рекламі від RetargetApp онлайн-магазини по всьому світу продали товарів на $ 60 млн.